//super awesome !
super owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps! welcome to super awesome.


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Eima Zaini
Others:   



Tak ade tajuk?

Bismillahirahmanirrahim.

Assalamualaikum korang korang! haa, dah lame kan saya tak update story. ceh, padahal minggu lepas baru update. Hahaha ;p sedang saya taip story ni, saya tengah dengar lagu Tonight (i'm lovin' you). Okay kay, straight to the point yawww! dah mengarut banyak ni -___- so, today saya tak berapa nak sihat. batuk, batuk and batuk >,<

Hari ni dah 1/3. sekejap je masa berlalu.... tup tup tup! lagi 7 bulan lagi nak ambik PMR. haaaaaaaaaaa? Selawat banyak banyak :') hmm, rasa gementar tu ade lah sikit. Tapi, InsyaAllah saya akan buad yang terbaik untuk semua orang yang sayang saya ;) aww aww! Haha.

Alaaaaa, jumaat minggu depan saya kena pegi kem okay? sabtu 16/3 ni pegi seminar. Phewww! memang padat yang tersangat jadual harian saya -.- redha je lah...... buad kerana Allah s.w.t.. Saya rasa kan kan kan i have to go now... saya nak pegi rumah kawan saya.

Kalau ada umur yang panjang,
Boleh kita berjumpa lagi :)

Okay ke pantun tu? selalu nya pantun 4 rangkap, yang ni 2 rangkap je? kasi tibai saja lah. K, assalamualaikum :)